gfx/dokumenty/crsfatcaSPERT_logo.png


Aplikacja crs.fatcaSPERT, przeznaczona dla sektora finansowego, wspiera identyfikowanie posiadaczy rachunków spełniających kryterium osób raportowanych według Ustawy o wykonywaniu Umowy między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej, a Rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki w sprawie poprawy wypełniania międzynarodowych obowiązków podatkowych oraz wdrożenia ustawodawstwa FATCA oraz Ustawy o wymianie informacji podatkowych z innymi państwami z dnia 9 marca 2017 r.

System crs.fatcaSPERT może sam identyfikować przesłanki lub korzystać z oświadczeń klienta i na tej podstawie przeprowadzić weryfikację klientów i rachunków. Funkcjonalności systemu umożliwiają przekazywanie danych dotyczących rachunków spełniających kryteria raportowe do polskiej administracji finansowej..

Korzyści

  • zgodność z obowiązującymi przepisami prawa,
  • wypełnienie obowiązków ustawowych przez instytucję raportującą,
  • wysoki poziom bezpieczeństwa danych,
  • możliwość dopasowania do specyficznych wymagań klienta,
  • krótki czas wdrożenia,
  • szeroki zakres usług serwisowych,
  • przyjazny, elastyczny i intuicyjny interfejs użytkownika,
  • możliwość współpracy z różnymi bazami danych.
  • .

Funkcjonalności

  • klasyfikacja klientów pod względem wymagań prawnych;
  • ewidencja wymaganych informacji o rachunkach (polisach) klienta oraz płatnościach na rzecz danego klienta,
  • generowanie raportów wynikowych dla regulatora oraz raportów wewnętrznych,
  • generowanie alertów po przeprowadzeniu procesu klasyfikacji,
  • wprowadzanie danych manualnie lub poprzez import,
  • korygowanie/uzupełnianie informacji o klientach, rachunkach (polisach), płatnościach z poziomu interfejsu użytkownika aplikacji,
  • podgląd listy reguł służących do przypisania klientów do wybranej kategorii,
  • deduplikacja - ograniczenie ryzyka kilkukrotnego wpisania jednego klienta do bazy,
  • zarządzanie parametryzacją i procesami automatycznymi realizowanymi przez system,
  • informowanie o zbliżających się datach dopełnienia obowiązków wynikających z regulacji prawnych.

Architektura techniczna

  • możliwość współpracy z różnymi bazami danych (PostgreSQL 9, Oracle (11g/12c), MS SQL (2008/2012), DB2 9.x),
  • technologia trójwarstwowa,
  • logowanie użytkowników zintegrowane z bazą kont domeny NT (Active Directory),
  • dostęp do aplikacji poprzez przeglądarkę internetową.

 

W przypadku ewentualnych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji:

Tel: 52 325 13 00

e-mail: office@bsb.pl


Wyszukiwarka


Produkty BSB

spacer